Využití klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu – Bc. Kateřina PROKOPOVÁ
Bc. Kateřina PROKOPOVÁ
Diplomová práce
Využití klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu
Usage classification trees in market analysis
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zabývala využitím klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu, přičemž jsem se zaměřila na oblast poskytování mobilních služeb. Cílem mé práce bylo pomocí progresivní metodologie CART (klasifikační a regresní stromy) identifikovat důležité faktory ovlivňující chování zákazníka. Na základě dotazníkového šetření jsem dospěla k závěrům, že zákazníci jsou při výběru …víceAbstract:
In my thesis I dealt with usage classification trees in market analysis, whereas I focused on area providing mobile services. The aim of my work was, by use of progressive methodology CART (classification and regression trees), to identify important factors biasing consumer behavior. On the basis of this questionnaire inquiry I have came the opinion, that consumers purchase mobile phone services base …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Zveřejnit od: 30. 4. 2008
Identifikátor:
7730
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Michael Rost, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROKOPOVÁ, Kateřina. Využití klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Strukturální politika EU a rozvoj venkova
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální mobilní operátoři na trhu ČR a právní ochrana spotřebitele
Dana Horníková -
Mobilní operátoři - řízení kvality a ekonomika provozu
Martin Zavadil -
Virtuální telekomunikační operátoři
Jan Šesták -
Mobilní operátoři a zavedení samoregulace
Jan Karásek -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček
Název
Vložil
Vloženo
Práva