Internetová identita, jako možná překážka budoucího zaměstnání – Bc. Terézia Špicová
Bc. Terézia Špicová
Bakalářská práce
Internetová identita, jako možná překážka budoucího zaměstnání
Internet identity, as a possible obstacle for the future employment
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na pochopení základní problematiky internetové identity ve spojení s budoucím zaměstnáním. V první části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se internetové identity. Následující část obsahuje metody výběru zaměstnanců a získávání informací o uchazečích o práci. V závěrečné části je vypracovaná případová studie, ve které by studenti mohli najít inspiraci, jakým způsobem …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on understanding the basic issues of the internet identity in connection with future employment. The first part explains basic concepts related to internet identity. The following section provides methods for selecting staff and obtaining information about job seekers. The final part is elaborated case study where students could find inspiration how their digital footprint …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Hana Kopáčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Špicová, Terézia. Internetová identita, jako možná překážka budoucího zaměstnání. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
-
Vyhledávání a výběr zaměstnanců ve vybrané společnosti
Jana Dočekalová -
Towards User-Centric Identity Federations
Michal Procházka -
Vizuální identita kosmetické značky
Anastasiia Lunova -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Digitální kompetence v empirickém nahlédnutí: vícečetná případová studie
Vojtěch Hamerský -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Ellen Mlčochová