Bc. Barbara Semrádová
Bakalářská práce
Window Display
Window Display
Anotace:
Práce se zabývá window displayem v kulturně-společenském kontextu a poukazuje na paralely mezi window displayem a „vysokým uměním“. Část práce je věnována historickému vývoji mezinárodního window displaye zejména ve 20.století se zaměřením na USA. Autorka v dalších kapitolách uvádí konkrétní příklady z řad výtvarných umělců, kteří se tvorbou window displaye ve 20.století zabývali a dále díla inspirovaná …víceAbstract:
This thesis deals with window display in sociocultural context and points out the parallels between window display and the „high art“. One part of the thesis is dedicated to historical development of international window display mainly in the 20th century with focus on the USA. The following chapters present numerous exmaples of famous artists,who designed window display and art works inspired and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z9ru7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Visual Merchandising firmy Baťa
Lenka Záthurecká -
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Zuzana Šulíková -
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
"Vzorné svety". Umenie výkladných skríň v kontexte pasáží: medzi vizuálnou atrakciou panorámy, inscenáciou tovaru a prvkom architektúry vo francúzskom prostredí do polovice 20. storočia
Viktória Mračková