Hudba využívaná k politickým účelům v ČR po roce 1989 – BcA. Michaela Bóková, DiS.
BcA. Michaela Bóková, DiS.
Bakalářská práce
Hudba využívaná k politickým účelům v ČR po roce 1989
The music used for political purposes in the Czech Republic after 1989
Anotace:
Bakalářská práce „Hudba využívaná k politickým účelům v ČR po roce 1989“ pojednává o využívání různých druhů hudební produkce se záměrem ovlivnit, podpořit či změnit názory veřejnosti na určité politické systémy, situace a strany. V úvodu práce je zmiňován historický kontext hudby zapojované do politických aktivit a dále se text věnuje hudební složce volebních kampaní před volbami do České národní …víceAbstract:
Diploma thesis „The music used for political purposes in the Czech Republic after 1989” deals with the using of different kinds of music production with the intent to influence, support or change public opinion on political systems, situations and parties. The introduction is mentioning the historical context of music involvement in political activities and following text is dedicated to the music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/zafom/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Vít Kouřil
- Oponent: prof. PhDr. Jindra Bártová, doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/zafom/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS v roce 2013. Komparace s dalšími vybranými subjekty
Jiří Siegel -
Marketing a volební úspěch ANO 2011
Filip Vávra -
Politický marketing - jeho specifika a význam pro rozvoj moderní demokracie
Jiří Štěrba