Bc. Jiří Štěrba

Bakalářská práce

Politický marketing - jeho specifika a význam pro rozvoj moderní demokracie

Political marketing - specifycity and meaning for the development of the modern democracy
Anotace:
Práce se zabývá rolí politického marketingu v kampaních s cílem analyzovat úspěch dvou nových stran ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010. Teoretická část přiblíží rannou historii politického marketingu a jeho vývoj, nejzajímavější prezidentské kampaně ve Spojených Státech, ve kterých sehrála nejdůležitější roli média. Následuje představení Lees – Marshment modelu …více
Abstract:
The thesis is concerned with role of the political marketing in campaigns a try to analyse succes of two new parties in the Czech republic´s Chamber of Deputies election in 2010. The theoretical part serves early history of political marketing and its evolution, the most interesting US presindential campaign, in which the most significant part was media. Then political market and Lees – Marshment model …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní