Využití MOOC (Massive Open Online Courses) v profesním vzdělávání – Kateřina KARNETOVÁ
Kateřina KARNETOVÁ
Bachelor's thesis
Využití MOOC (Massive Open Online Courses) v profesním vzdělávání
Use of MOOC in professional learning
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím Massive Open Online Courses - masových otevřených online kurzů (dále MOOC) v profesním vzdělávání. Jedná se kurzy, které jsou dostupné komukoli online a jsou navrženy pro velké množství lidí. Cílem je zjistit, zda jsou MOOC využívanou metodou profesního vzdělávání. Teoretická část vymezuje základní pojmy a nabízí teoretické východisko pro využití MOOC v profesním …moreAbstract:
This thesis is about application of Massive Open Online Courses (MOOC) in professional learning. MOOCs are online courses, accessed by anyone anywhere and designed for large number of participants. The goal of this thesis is find out if MOOCs are method that is used in professional learning. Theoretical part defines basic terms and conceptions of using MOOCs in professional learning. Empirical research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Josef Malach, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KARNETOVÁ, Kateřina. Využití MOOC (Massive Open Online Courses) v profesním vzdělávání. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / Adult Education
Theses on a related topic
-
Profesní vzdělávání odborníků v oblasti hotelnictví
Adéla Vlachová -
Vývoj a proměny podnikového vzdělávání ve sklárnách v 80. a 90. letech 20. století
Daniela Lekičová -
Podnikové vzdělávání a jeho interpretace zaměstnanci
Helena Ferfecká -
Systém vzdělávání a profesního rozvoje zaměstnanců v podniku xy
Tomáš Kozohorský -
Profesní andragogika jako teorie kariérního uplatnění a postupů orientovaných na výkon nelékařských zdravotnických profesí
David Novák -
Strategie zaměstnanců při online vzdělávání
Lucie Satrapová -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Online firemní vzdělávání ve vztahu k pracovní angažovanosti
Kristýna Kočandrlová