Bc. Tomáš Chlup

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza merchandisingových aktivit maloobchodního podniku. Teoretická část se věnuje definování základních pojmů. Praktická část je zaměřena na aplikaci a doporučení merchandisingové strategie konkrétní maloobchodní jednotce.
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to analyze merchandising activities in retail establishments. The theoretical part is devoted to defining the basic concepts. The practical part is focused on the application and recommendation merchandising strategies concrete retail store.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku

Práce na příbuzné téma