Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Tomáš Chlup
Bc. Tomáš Chlup
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza merchandisingových aktivit maloobchodního podniku. Teoretická část se věnuje definování základních pojmů. Praktická část je zaměřena na aplikaci a doporučení merchandisingové strategie konkrétní maloobchodní jednotce.Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to analyze merchandising activities in retail establishments. The theoretical part is devoted to defining the basic concepts. The practical part is focused on the application and recommendation merchandising strategies concrete retail store.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tb81x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě
Lenka HIKISCHOVÁ