Social media as an effective tool to promote business. – Alina Kudrautsava
Alina Kudrautsava
Master's thesis
Social media as an effective tool to promote business.
Sociální média jako účinný nástroj na podporu podnikání
Abstract:
Sociální média změnila způsob komunikace mezi společnostmi a jejich klienty. Existuje mnoho nástrojů a technik, které může společnost implementovat za účelem propagace podnikání. Cílem práce je identifikovat nejlepší případové případy v kulturním kontextu Běloruska a definovat důvody úspěchu. K dosažení cíle studie byla použita metoda kvalitativního výzkumu. Byly provedeny odborné rozhovory s majiteli …moreAbstract:
Social media has transformed the way of communication between companies and their clients. There are many tools and techniques which company can implement in order to promote the business. The aim of the thesis is to identify best case practices in the cultural context of Belarus and to define the reasons of the success. To reach the goal of the study, qualitative research method was used. Expert interviews …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80333
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2020
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80333
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Het ondernemingsplan van een Tsjechisch restaurant in Nederland
Pavel Jeřábek -
Business plan and alternatives of its financing
Pavel Svetík -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing u vybrané společnosti
Veronika Kočová -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel