Social media as an effective tool to promote business. – Alina Kudrautsava
Alina Kudrautsava
Diplomová práce
Social media as an effective tool to promote business.
Sociální média jako účinný nástroj na podporu podnikání
Anotace:
Sociální média změnila způsob komunikace mezi společnostmi a jejich klienty. Existuje mnoho nástrojů a technik, které může společnost implementovat za účelem propagace podnikání. Cílem práce je identifikovat nejlepší případové případy v kulturním kontextu Běloruska a definovat důvody úspěchu. K dosažení cíle studie byla použita metoda kvalitativního výzkumu. Byly provedeny odborné rozhovory s majiteli …víceAbstract:
Social media has transformed the way of communication between companies and their clients. There are many tools and techniques which company can implement in order to promote the business. The aim of the thesis is to identify best case practices in the cultural context of Belarus and to define the reasons of the success. To reach the goal of the study, qualitative research method was used. Expert interviews …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80333
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80333
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Het ondernemingsplan van een Tsjechisch restaurant in Nederland
Pavel Jeřábek -
Business plan and alternatives of its financing
Pavel Svetík -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing u vybrané společnosti
Veronika Kočová -
Online marketing na webu a sociálních sítích
Lan Huong Dam Le -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Eliška Šeredová -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Lucie Plecháčová -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková