Bc. Jana Ciepliková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace společnosti Lázně Darkov, a.s.

Marketing communication of Lázně Darkov, a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro bakalářskou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první části bakalářské práce se autor bude věnovat teoretickým východiskům marketingové komunikace, marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate marketing communication at a selected company and suggest possible improvements in the area. Secondary data from available sources and primary data obtained by marketing research will be used for the bachelor's thesis. In the first part of the bachelor's thesis, the author will focus on the theoretical basis of marketing communication, marketing mix with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová
  • Reader: Ing. Jaroslav Škrabal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management