Marketingová komunikace společnosti Lázně Darkov, a.s. – Bc. Jana Ciepliková
Bc. Jana Ciepliková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Lázně Darkov, a.s.
Marketing communication of Lázně Darkov, a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro bakalářskou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první části bakalářské práce se autor bude věnovat teoretickým východiskům marketingové komunikace, marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate marketing communication at a selected company and suggest possible improvements in the area. Secondary data from available sources and primary data obtained by marketing research will be used for the bachelor's thesis. In the first part of the bachelor's thesis, the author will focus on the theoretical basis of marketing communication, marketing mix with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/rlzpc/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová
- Reader: Ing. Jaroslav Škrabal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIEPLIKOVÁ, Jana. \textit{Marketingová komunikace společnosti Lázně Darkov, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/t54hun/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot