Marketingová komunikace společnosti Lázně Darkov, a.s. – Bc. Jana Ciepliková
Bc. Jana Ciepliková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Lázně Darkov, a.s.
Marketing communication of Lázně Darkov, a.s.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané firmy a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro bakalářskou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. V první části bakalářské práce se autor bude věnovat teoretickým východiskům marketingové komunikace, marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate marketing communication at a selected company and suggest possible improvements in the area. Secondary data from available sources and primary data obtained by marketing research will be used for the bachelor's thesis. In the first part of the bachelor's thesis, the author will focus on the theoretical basis of marketing communication, marketing mix with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rlzpc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedúci: Ing. Radka Bauerová
- Oponent: Ing. Jaroslav Škrabal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot