Online Marketing of C-Travel Inc. – Bc. Laura Hošek, BSBA
Bc. Laura Hošek, BSBA
Diplomová práce
Online Marketing of C-Travel Inc.
Online Marketing of C-Travel Inc.
Abstract:
This Diploma Thesis is concerned with Online Marketing in the context of Destination Marketing in the Travel & Tourism Industry. In the theoretical part, there is a collection of data about the given industry as well as important theories tied to respective marketing communications used, particularly focusing on the field of Online Marketing tools and trends. The goal of this Thesis is to conduct …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lekwn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Vladimíra Šajbanová -
Principal Trends of Contemporary Tourism Industry Development
Veronika Lugovska -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Marketing Approaches Implementation in Contemporary Tourism Industry
Oleksandra Gladchenko -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Role of Tourism Industry in Global, National and Regional Economy
Ksenia Larionova -
Tourism Industry Role in Contemporary Economic Relations
Valeriya Zheleznichenko