Bc. Josef Putík

Bakalářská práce

Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox

Character Modeling in 3ds Max and Mudbox
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření několika organických 3D charakterů a popsání možností tvorby organických modelů v Softimage XSI, dále popsání sběru fotografického materiálu a možnosti tvorby vlastních razítek pro jejich použití v Autodesk Mudbox. V této práci je uveden i postup pro detailní zpracování vytvořených charakterů a také postup pro tvorbu některých použitých textur a materiálů …více
Abstract:
The main aim of this Bachelor thesis is to create several organic 3D characters and describe possibilities for creating organic models in Softimage XSI, furthermore to describe the acquiring process of photo material and to describe the creation of own stamps for their usage in Autodesk Mudbox. The thesis also contains detailed elaboration of created characters as well as approach for creating some …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
  • Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
  • Oponent: Mgr. Vilém Šustr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika