Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox – Bc. Josef Putík
Bc. Josef Putík
Bakalářská práce
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Character Modeling in 3ds Max and Mudbox
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření několika organických 3D charakterů a popsání možností tvorby organických modelů v Softimage XSI, dále popsání sběru fotografického materiálu a možnosti tvorby vlastních razítek pro jejich použití v Autodesk Mudbox. V této práci je uveden i postup pro detailní zpracování vytvořených charakterů a také postup pro tvorbu některých použitých textur a materiálů …víceAbstract:
The main aim of this Bachelor thesis is to create several organic 3D characters and describe possibilities for creating organic models in Softimage XSI, furthermore to describe the acquiring process of photo material and to describe the creation of own stamps for their usage in Autodesk Mudbox. The thesis also contains detailed elaboration of created characters as well as approach for creating some …víceKlíčová slova
3D grafika modelování texturování sculpting 3ds Max Mudbox polygon edge vertex Softimage XSI
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ug6hk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: Mgr. Vilém Šustr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
Daniil Nenashev -
3D grafika na střední škole
Ondřej Falta -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák -
3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů
Jana Turková -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
3D grafika ve vzdělávání na střední škole
Ondřej Falta -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek