Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Petra Sobotková
Bc. Petra Sobotková
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce jsou „Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež“. V této práci se zaměřím na to, jak děti a mládež vidí odborníci pohybující se v oblasti sociologie a psychologie. Dále také budu zkoumat, jak média působí na děti a jaký vliv mají na jejich vývoj. V aplikační části použiji šetření prostřednictvím dotazníku, které bude určeno dětem a mládeži …víceAbstract:
A subject of my Bachelor’s Thesis is „The Instruments of Marketing Communication for selected target group - children and youth“. In this project I will focus on how experts in sociology and psychology see the children and youth. I will also research how media influence children and how media affect child development. In the application part I am going to use my own investigation through a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dr0ep/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika výroby a vysílání pořadů pro děti a mládež, včetně jejich dopadů na rozpočet a plánování výroby se zaměřením na programový okruh ČT :D
Kristýna Žďárská -
Pozitivní a negativní vlivy televize na výchovu a vzdělávání dětí a mládeže
Lukáš ŽÍDEK -
Internet a televize ve volnočasových aktivitách dětí a mládeže
Pavla BULKOVÁ -
Úloha televize v trávení volného času a její potenciál v prevenci rizikového chování dětí a mládeže
Petra Körnerová -
Vliv televize a internetu na kriminalitu a násilné jednání mládeže
Jiří Pfauser -
Pozitivní a negativní vlivy televize na výchovu a vzdělávání dětí a mládeže
Daniela DETRIKOVÁ -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska