Obchodní komunikace drobných podnikání do dvou zaměstnanců v oboru stavebnictví – Monika PŘECECHTĚLOVÁ
Monika PŘECECHTĚLOVÁ
Bachelor's thesis
Obchodní komunikace drobných podnikání do dvou zaměstnanců v oboru stavebnictví
Business communication of small businesses to two employees in the construction industry
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sociální a obchodní komunikací drobných podnikání v daném oboru. Text práce je rozdělen do dvou částí. První část je teoretická a tvoří pomyslnou základnu pro část praktickou. V teoretické části popisuji hlavní pojmy sociální komunikace, marketingu malých firem a také se zmiňuji o tezi týkající se tzv. mrtvého marketingu. Uvedla jsem i komunikační a obchodní dovednosti dobrého …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with social and business communication of small businesses in the field. The text of the thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and forms the imaginary basis for the practical part. In the theoretical part I describe the main concepts of social communication, small business marketing and I also mention the thesis concerning the so-called dead marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Pavla Slavíčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŘECECHTĚLOVÁ, Monika. \textit{Obchodní komunikace drobných podnikání do dvou zaměstnanců v oboru stavebnictví}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/t5yvwo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PŘECECHTĚLOVÁ, Monika. Obchodní komunikace drobných podnikání do dvou zaměstnanců v oboru stavebnictví. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Sociology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Role SEO v marketingu malých a středních firem
Tereza Mádlová -
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
Kateřina Buzková -
Digitální marketing firem
Michal Voldán -
Využití online marketingu malými a středními podniky: případ řemeslných firem v ČR
Tomáš Mysík -
Personální marketing na příkladu malé firmy
Aneta Jedličková -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád -
Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem
Martina Koprová -
Komunikační dovednosti manažera.
Violanta COSTAS
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights