Obchodní komunikace drobných podnikání do dvou zaměstnanců v oboru stavebnictví – Monika PŘECECHTĚLOVÁ
Monika PŘECECHTĚLOVÁ
Bachelor's thesis
Obchodní komunikace drobných podnikání do dvou zaměstnanců v oboru stavebnictví
Business communication of small businesses to two employees in the construction industry
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá sociální a obchodní komunikací drobných podnikání v daném oboru. Text práce je rozdělen do dvou částí. První část je teoretická a tvoří pomyslnou základnu pro část praktickou. V teoretické části popisuji hlavní pojmy sociální komunikace, marketingu malých firem a také se zmiňuji o tezi týkající se tzv. mrtvého marketingu. Uvedla jsem i komunikační a obchodní dovednosti dobrého …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with social and business communication of small businesses in the field. The text of the thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and forms the imaginary basis for the practical part. In the theoretical part I describe the main concepts of social communication, small business marketing and I also mention the thesis concerning the so-called dead marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Pavla Slavíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘECECHTĚLOVÁ, Monika. Obchodní komunikace drobných podnikání do dvou zaměstnanců v oboru stavebnictví. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / Sociology - Applied Economic Studies
Práce na příbuzné téma
-
Role SEO v marketingu malých a středních firem
Tereza Mádlová -
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
Kateřina Buzková -
Digitální marketing firem
Michal Voldán -
Využití online marketingu malými a středními podniky: případ řemeslných firem v ČR
Tomáš Mysík -
Personální marketing na příkladu malé firmy
Aneta Jedličková -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád -
Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem
Martina Koprová -
Komunikační dovednosti manažera.
Violanta COSTAS
Názov
Vložil
Vložené
Práva