Využítí sociálních sítí v praxi firmy "business communication s.r.o." – Anna Švojgrová
Anna Švojgrová
Master's thesis
Využítí sociálních sítí v praxi firmy "business communication s.r.o."
Using social media in practice at business communication s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou vnitřní a vnější komunikace malého IT podniku business communication s.r.o. s důrazem na sociální sítě. Teoretická část se věnuje používání sociálních sítí jednotlivci i firmami v České republice i zahraničí. Praktická část seznamuje čtenáře s podnikem business communication a jeho firemní praxí, analyzuje jeho současnou vnitřní i vnější komunikaci s důrazem na sociální …viacAbstract:
This thesis is an analysis of the internal and extrenal communication of a small IT company business communication s.r.o. with emphasis on social media. The theoretical part of this paper deals with the use of social networks by individuals and companies in the Czech Republic and abroad. The practical part introduces the reader into the company business communication and its business practise, analyses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40268
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jakub Michl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Ethics as a company’s marketing communication tool
Veronika Šmídová -
Marketing communication of Koryna company
Jurij Dobrjanskyj -
Internal communication in a selected company
Šimon Kopsa -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová