Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti – Ing. Milan Fast
Ing. Milan Fast
Bakalářská práce
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Effective segmentation of potential client portfolios and the connection with specified company goals.
Anotace:
Práce se zabývá efektivní segmentací zákazníků. V teoretické části se práce zabývá segmentací, prostředím vnějším i vnitřním a také otázkami řízení vztahů se zákazníky. V aplikační části potom práce popisuje současný stav segmentace a řízení vztahu se zákazníky ve společnosti Good3F. Práce řeší nedostatky v závislosti na SWOT analýze a navrhuje nové řešení segmentace, přijímání požadavků zákazníka …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with effective segmentation of customers. In the theoretical part, the thesis describes the processes of segmentation, internal and external environments and customer relationship management issues. In its application part, the thesis characterizes current segmentation and customer relationship management in Good3F Company. The thesis tries to solve the problems originating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kz36f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý