Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti – Ing. Milan Fast
Ing. Milan Fast
Bachelor's thesis
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Effective segmentation of potential client portfolios and the connection with specified company goals.
Abstract:
Práce se zabývá efektivní segmentací zákazníků. V teoretické části se práce zabývá segmentací, prostředím vnějším i vnitřním a také otázkami řízení vztahů se zákazníky. V aplikační části potom práce popisuje současný stav segmentace a řízení vztahu se zákazníky ve společnosti Good3F. Práce řeší nedostatky v závislosti na SWOT analýze a navrhuje nové řešení segmentace, přijímání požadavků zákazníka …moreAbstract:
The bachelor´s thesis deals with effective segmentation of customers. In the theoretical part, the thesis describes the processes of segmentation, internal and external environments and customer relationship management issues. In its application part, the thesis characterizes current segmentation and customer relationship management in Good3F Company. The thesis tries to solve the problems originating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kz36f/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FAST, Milan. \textit{Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/t6090l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý