Analýza marketingového mixu produktu Nowaco Předsmažený obalovaný sýr – Jan Valečka
Jan Valečka
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu produktu Nowaco Předsmažený obalovaný sýr
Analysis of marketing mix of Nowaco Fried cheese
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová analýza produktu Nowaco Předsmažený obalovaný sýr. Mezi hlavní cíle patří analýza reklamní kampaně produktu Nowaco Předsmažený obalovaný sýr a s tím spojený rozbor nákupního chování zákazníků. Práce se věnuje mimo jiné také situační analýze a popisu komunikačního mixu značky Nowaco. Mezi dílčí cíle patří popis aktuálního stavu marketingového mixu výrobku a zjištění …víceAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is Analysis of marketing mix of Nowaco fried cheese. The main goals comprises of analysis and evaluation of marketing campaign conducted in order to promote sales of this product. Thesis aims to go through the market analysis, communication mix analysis and tries to find out current product awareness, based on questionare which is crucial for evaluation of the main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83724
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jan Pilát
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83724
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak