Inovace a kreativita v práci manažera – Denisa Šmerhová
Denisa Šmerhová
Bachelor's thesis
Inovace a kreativita v práci manažera
Innovation and creativity in managerial work
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou inovace a kreativity v práci manažera. První část je zaměřená na definice pojmů manažer, kreativita a inovace. Nedílnou součástí je i objasnění problémů při rozvoji kreativity, metody jejího rozvoje, provázanost kreativity a inovace, uvedení předpokladů pro úspěšný inovační proces a upřesnění technik a metod tvůrčí práce.Abstract:
This Bachelor´s Thesis is focused on innovations and creativity in managerial work and its problems.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11207/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Martina Beránek
- Oponent: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMERHOVÁ, Denisa. \textit{Inovace a kreativita v práci manažera}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/t69z5e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Hamza Abaci -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Techniques and Methods for Effective Collection and Transformation of Process Metrics Data
Michal Penčikov -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Anastasiya Krasovskaya -
Communication between the speaker and the interpreter in consecutive interpreting - what signals the speaker makes, how the interpreter can enter the process of communication, verbal and nonverbal techniques, mistakes and methods
Petra ALEXOVÁ -
The impacts of working space on productivity of young freelancers in the creative industries in the Czech Republic
Ngoc Mai Nguyen -
Kreativita manažerů a rozvoj inovativního přístupu
Aneta Miklíková