Kompetence žáků s diagnostikovanou poruchou chování na 1. stupni základní školy – Bc. Andrea SILBEROVÁ
Bc. Andrea SILBEROVÁ
Master's thesis
Kompetence žáků s diagnostikovanou poruchou chování na 1. stupni základní školy
The competences of pupils with diagnosed behavioral disorder at the 1st level of primary school
Anotácia:
Práce je koncipována jako analýza vybraných kompetencí, které jsou zakotveny v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní školy s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Pozornost bude věnována rozvoji kompetencí na podkladě diagnostikované poruchy chování. V kontextu vhodných metod a forem výuky, včetně dílčích cílů výuky u dětí s poruchou chování bude součástí diplomové …viacAbstract:
The work will be conceived as an analysis of selected competencies that are enshrined in the Framework Educational Programme for Primary Schools.Attention will be paid to the development of competencies on the basis of diagnosed behavioral disorder. In the context of appropriate methods and forms of teaching, including specific objectives of teaching children with conduct disorder. The thesis will …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zverejniť od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SILBEROVÁ, Andrea. Kompetence žáků s diagnostikovanou poruchou chování na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová