Právní regulace reklamy z pohledu ochrany dětí a mládeže – Bc. Lucie Zikmundová
Bc. Lucie Zikmundová
Diplomová práce
Právní regulace reklamy z pohledu ochrany dětí a mládeže
Legal regulation of advertising from the perspective of protecting children and youth
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku právní regulace reklamy v ČR z pohledu ochrany dětí a mládeže. Cílem práce je analýza platné právní regulace reklamy v ČR ve vztahu k dítěti jako spotřebiteli, zhodnocení právní i mimoprávní regulace reklamy a formulace konkrétních doporučení zadavatelům a zpracovatelům reklam.Hlavní metodou práce je analýza relevantních případů rozhodovací praxe v kontextu …víceAbstract:
This thesis focuses on the problem of the legal regulation of advertising in the Czech Republic from the perspective of protecting the children and youth. The aim of the thesis is to analyze the current legal regulation of advertising in the Czech Republic in relation to the child consumer, to evaluate the legal and extralegal regulations that are in place, and to formulate concrete recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Petr Frischmann, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Eine Analyse der Werbungen für die Zeitschrift „Focus-Schule“ und andere Werbungen in der Zeitschrift „GEOlino“ im Jahr 2011
Barbora Žajdlíková -
Sprachliche Analyse deutscher und tschechischer Kinderwerbung im Vergleich
Markéta HÁJKOVÁ -
Supply Chain and Legal Regulation of its International Taxation
Marek Škultéty -
Mass Media and its Role in Mechanism of Legal Regulation
Monika Stachoňová -
Regulace reklamy pro děti a mladistvé v České republice a Evropské unii
Elizabeth JÍROVÁ -
Regulace emocí dětí a dospívajících v institucionální péči
Kateřina Tomšejová -
Regulace reklamy zaměřené na děti a mladistvé
Iveta Koláříková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík
Název
Vložil
Vloženo
Práva