S\l{}ownictwo i czesko-polski s\l{}ownik marketingu internetowego – Lucie ŽYLOVÁ
Lucie ŽYLOVÁ
Bakalářská práce
S\l{}ownictwo i czesko-polski s\l{}ownik marketingu internetowego
The Vocabulary and Czech-Polish Dictionary of Internet Marketing
Anotace:
Celem niniejszej pracy licencjackiej jest zgromadzenie terminologii z zakresu marketingu internetowego i utworzenie czesko-polskiego słownika. Pierwsza część pracy obejmuje teoretyczne podstawy leksykografii, teorię tworzenia słowników i specyficzne charakterystyki terminologii. Druga część została przeznaczona dla specyfikacji pojęć nowej dziedziny marketingu, czyli podaje podstawowe wytłumaczenia …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to collect terminology in the field of internet marketing and create a Czech-Polish dictionary. The first part of the thesis covers the theoretical background of lexicography, the theory of creating dictionaries and specific characteristics of terminology. Second part defines the concepts of the new field of marketing and gives basic explanations of the phrases and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Muryc, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽYLOVÁ, Lucie. S\l{}ownictwo i czesko-polski s\l{}ownik marketingu internetowego. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Polština ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.