Bc. Kateřina Turková

Master's thesis

Trendové nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě

Modern Tools of Marketing Communication in Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou trendových nástrojů marketingové komunikace a jejich rolí v marketingové strategii vybrané firmy. Teoretická východiska se věnují základním pojmům marketingu a jeho vývoji až po současnost. Těžiště práce spočívá v aplikační části, a to v rozboru komunikačního mixu se zaměřením na digitální marketing a sociální sítě, je provedena analýza komunikační strategie …more
Abstract:
This diploma thesis deals with problematic of modern tools of marketing communication and what rules play in marketing strategy of selected company. The theoretical basis will describe a basic concepts of marketing and its evolution from past to the present. The main part consists in the analysis of communication mix, focusing on digital marketing and social media, then it is analyzed a social media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Stanislava Borejová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní