Trendové nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě – Bc. Kateřina Turková
Bc. Kateřina Turková
Master's thesis
Trendové nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě
Modern Tools of Marketing Communication in Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou trendových nástrojů marketingové komunikace a jejich rolí v marketingové strategii vybrané firmy. Teoretická východiska se věnují základním pojmům marketingu a jeho vývoji až po současnost. Těžiště práce spočívá v aplikační části, a to v rozboru komunikačního mixu se zaměřením na digitální marketing a sociální sítě, je provedena analýza komunikační strategie …moreAbstract:
This diploma thesis deals with problematic of modern tools of marketing communication and what rules play in marketing strategy of selected company. The theoretical basis will describe a basic concepts of marketing and its evolution from past to the present. The main part consists in the analysis of communication mix, focusing on digital marketing and social media, then it is analyzed a social media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l5djy/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Mgr. Stanislava Borejová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
Anna Javůrková -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Trendové nástroje strategického řízení golfového klubu
Radek Lizec -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Klára Vojáčková -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová