Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic – Bc. Zbyněk Růně
Bc. Zbyněk Růně
Bachelor's thesis
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Personal selling and personal selling in LR Cosmetics
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je osobní prodej zaměřený hlavně na společnost LR Cosmetic. V teoretické části jsem se zabýval osobním prodejem. Vysvětloval základní pojmy a procesy. Dále vysvětluji systém multi level marketingu a jeho výhody a nevýhody. V praktické části jsem uvedl základní informace o společnosti LR, její historii a působení v ČR. Poté jsem analyzoval aplikování teoretických znalostí osobního …moreAbstract:
The subject of my Bachelor is personal selling focused mainly of LR Cosmetic company. In the theoretical part I have been concerned with personal selling. I have focused on basic information and processes. Then I have dealing with system of network marketing, his advantages and disadvantages. In the practical part I have named some basic information about LR Company, history and activity in Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ktcio/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Lenka Sedláčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Milica Francúzová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova