Pavla Medřická

Bakalářská práce

Význam odkladu školní docházky u žáka s autismem vzdělávaného v pražské mateřské škole speciální

Implications of deferment of compulsory school attendance for a pupil with autism spectrum disorder educated in a kindergarten for pupils with special educational needs in Prague
Anotace:
Práce je zaměřena na zjišťování a popis pokroku, kterého dosáhl chlapec s autismem v období odkladu školní docházky. Chlapec v tomto čase navštěvoval mateřskou školu speciální. V době zahájení výzkumu byla jeho diagnóza nízko funkční dětský autismus, středně těžká mentální retardace a těžce opožděný vývoj řeči. Výzkum se zabýval čtyřmi oblastmi, které jsou hodnoceny jako klíčové pro úspěšné zvládnutí …více
Abstract:
The thesis focuses on the identification and description of the progress of a pupil with autism in a period of deferred school attendance. The pupil attended a special kindergarten during this period. At the time the research began, his diagnosis was low-functioning autism spectrum disorder with moderate mental retardation (ICD-10) and his speech development was described as severely delayed. The research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.