Bc. Petr Dvořák

Bachelor's thesis

Zefektivnění využívání fixních telekomunikačních služeb poskytovaných společností Telefónica Czech Republic, a.s. u korporátních zákazníků z oblasti dopravy a logistiky

The increase of effectivity of fix telecommunication services provided by Telefónica Czech Republic, a.s. in the sphere of corporate customers in transport and logistic specialization
Anotácia:
Práce se zaměřuje na zefektivnění využívání fixních telekomunikačních služeb poskytovaných společností Telefónica ČR u korporátních zákazníků z oblasti dopravy a logistiky. Analyzuje současný stav využívání služeb na modelovém případu s porovnáním nabízených služeb konkurencí. Dle bodů ze zhodnocení analýzy následně navrhuje možné zefektivnění využívání služeb.
Abstract:
The aim of work is to increase effectivity of fix telecommunication services provided by Telefónica Czech Republic, a.s. in the sphere of corporate customers in transport and logistic specialization. In details the work analyses the current situation in services which is shown on model case in comparison with the services offered by competitors. Based on detailed analysed the work suggests the possibilities …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedúci: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dvořák, Petr. Zefektivnění využívání fixních telekomunikačních služeb poskytovaných společností Telefónica Czech Republic, a.s. u korporátních zákazníků z oblasti dopravy a logistiky. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / odbor:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications