Bc. Daniela Rabatinová

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia vybranej firmy

Marketing communication of a selected company
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to propose possibilities of improvement based on the evaluation of the current marketing communication of the company. Both available secondary data and primary data obtained by marketing research are used for processing. The theoretical part of the thesis is devoted to the knowledge related to marketing communication, its characteristics and also the elements of …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je na základe zhodnotenia súčasnej marketingovej komunikácie firmy navrhnúť možnosti zlepšenia. Pre spracovanie sú použité ako dostupné sekundárne dáta, tak i primárne dáta získané marketingovým výskumom. Teoretická časť práce sa venuje poznatkom týkajucím sa marketingovej komunikácie, jej charakteristiky a aj prvkom komunikačného mixu. V tejto kapitole je predstavená i vybraná …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/avd1c/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Karla Foltisová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing