Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele – Bc. Lucie Němečková
Bc. Lucie Němečková
Master's thesis
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo ověřit, zdali se se zvýšením rozmanitosti produktů sníží rozhodovací schopnost spotřebitelů. Dílčím cílem byla komparace výsledků podle pohlaví a věkové struktury respondentů. Na základě stanoveného cíle a podcíle byla zformulována výzkumná otázka diplomové práce, která zněla, jestli se sníží rozhodovací schopnost spotřebitelů kvůli zvýšení rozmanitosti produktů. Diplomová …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to verify whether the decision making ability of consumers will decrease with increasing product diversity. A partial goal is to compare the results by gender and age structure of respondents. The research question of the diploma thesis was formulated based on the set goal and sub-goal, which was whether consumers' decision making ability will be reduced due to increased …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Omar AMEIR, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEČKOVÁ, Lucie. \textit{Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc, Moravian Business College Olomouc. 2021. Available from: https://theses.cz/id/t77dc0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Němečková, Lucie. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Olomouc, 2021. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises
Theses on a related topic
-
Rozhodování v managementu z pohledu behaviorální ekonomie
Veronika Bukharova -
Generační rozdíly ve vnímání rozhodovací paralýzy
Jan Jiránek -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights