Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele – Bc. Lucie Němečková
Bc. Lucie Němečková
Diplomová práce
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo ověřit, zdali se se zvýšením rozmanitosti produktů sníží rozhodovací schopnost spotřebitelů. Dílčím cílem byla komparace výsledků podle pohlaví a věkové struktury respondentů. Na základě stanoveného cíle a podcíle byla zformulována výzkumná otázka diplomové práce, která zněla, jestli se sníží rozhodovací schopnost spotřebitelů kvůli zvýšení rozmanitosti produktů. Diplomová …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to verify whether the decision making ability of consumers will decrease with increasing product diversity. A partial goal is to compare the results by gender and age structure of respondents. The research question of the diploma thesis was formulated based on the set goal and sub-goal, which was whether consumers' decision making ability will be reduced due to increased …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Omar AMEIR, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Němečková, Lucie. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Olomouc, 2021. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodování v managementu z pohledu behaviorální ekonomie
Veronika Bukharova -
Generační rozdíly ve vnímání rozhodovací paralýzy
Jan Jiránek -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova
Název
Vložil
Vloženo
Práva