Martina Burkertová

Master's thesis

Komunikační strategie značky Citroën

The communication strategy of Citroën
Anotácia:
Diplomová práce se zaobírá komunikační strategií společnosti Citroën. Důraz je kladen na aktivity Public relations a direct marketingu. Práce se věnuje teorii komunikace, popisuje marketingový mix a koncept integrované marketingové komunikace. Pozornost je zaměřena také na krizovou komunikaci, která je ilustrována na výročních tiskových zprávách z let 2008- 2013. Dále charakterizuje automobilový průmysl …viac
Abstract:
The diploma thesis covers communication strategy of the car manufacturer Citroën. The main area of concern lies in public relations and direct marketing. The thesis first covers the theory of communication, marketing mix and the concept of integrated marketing communication. Then it focuses on the crisis communication which it demonstrates on samples of annual press releases from 2008-2013. Furthermore …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2014
  • Vedúci: Hana Machková
  • Oponent: Kateřina Juráňová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39357