Komunikační strategie značky Citroën – Martina Burkertová
Martina Burkertová
Diplomová práce
Komunikační strategie značky Citroën
The communication strategy of Citroën
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá komunikační strategií společnosti Citroën. Důraz je kladen na aktivity Public relations a direct marketingu. Práce se věnuje teorii komunikace, popisuje marketingový mix a koncept integrované marketingové komunikace. Pozornost je zaměřena také na krizovou komunikaci, která je ilustrována na výročních tiskových zprávách z let 2008- 2013. Dále charakterizuje automobilový průmysl …víceAbstract:
The diploma thesis covers communication strategy of the car manufacturer Citroën. The main area of concern lies in public relations and direct marketing. The thesis first covers the theory of communication, marketing mix and the concept of integrated marketing communication. Then it focuses on the crisis communication which it demonstrates on samples of annual press releases from 2008-2013. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39357
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2014
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Kateřina Juráňová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání dopadů finanční krize a pandemické krize na automobilový průmysl ve Spojených státech
Ema Červenková -
Automobilový průmysl v ČR ovlivněný COVID 19 krizí
Vojtěch Vlkovský -
Analýza dopadů finanční krize v letech 2007-2008 na automobilový průmysl ve Spojených státech amerických
Martin Daněk -
The consequences of the 2008 financial crisis on the Japanese economy
Alsu Nabiullina -
Dopady energetické krize na český automobilový průmysl
Tomáš Pavlík -
Dopady současné hospodářské krize na automobilový průmysl
Vladimíra Hrabíková -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Krizová komunikace na tísňové lince 112. Komunikace zaměřená na děti.
Jakub PEKAŘ