Marketing communication models and surveillance economy – Ing. Bogdan Santovac
Ing. Bogdan Santovac
Diplomová práce
Marketing communication models and surveillance economy
Marketing communication models and surveillance economy
Anotace:
This thesis researches surveillance economy and marketing communication models in the online marketing communications environment. In the first part, after the lay out of the research methodology, relevant literature is reviewed with the focus on the surveillance economy, consumer behaviour in such an environment and the role of social media, search engines and other online platforms. Further on, marketing …víceAbstract:
This thesis researches surveillance economy and marketing communication models in the online marketing communications environment. In the first part, after the lay out of the research methodology, relevant literature is reviewed with the focus on the surveillance economy, consumer behaviour in such an environment and the role of social media, search engines and other online platforms. Further on, marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yi0r1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)