Bc. Gabriela Žeravová
Bachelor's thesis
Analýza konkurence
Competitor analysis
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Analýza konkurence“ je analýza konkurence realitní kanceláře RE/MAX Plus. Cílem práce je na základě analýzy konkurenčního prostředí realitní kanceláře navrhnout doporučení, která povedou k získání zákazníků na novém trhu. V teoretické části práce je popsána konkurence, situační analýza a její metody zaměřené na analýzu konkurence. V praktické části jsou vybrané metody analýzy …moreAbstract:
The subject of the presented Bachelor's thesis titled "Competition Analysis" is the analysis of the RE/MAX Plus real estate agency market competitors. The purpose of the thesis is to create a solution for acquiring customers on the new market based on the analysis of the agency's competitive environment. The theoretical part is focused on the description of competitive entities and situational analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v16f7/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
A Competitor Analysis for an Emerging Café in Zlín, Czech Republic
Pavlína Bujoková -
Strategic analysis of the company
Anastasia Kostrova -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Financial analysis of Atlas Copco Group
Thi Kieu Oanh Hoang -
Strategic analysis of the company Regiojet a.s.
Alexandra Danišková -
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
Michaela Brůhová -
Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.
Lucie JANIČATOVÁ -
Marketingový výzkum na realitním trhu
Lucie Kaňková