Bc. Gabriela Žeravová
Bachelor's thesis
Analýza konkurence
Competitor analysis
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Analýza konkurence“ je analýza konkurence realitní kanceláře RE/MAX Plus. Cílem práce je na základě analýzy konkurenčního prostředí realitní kanceláře navrhnout doporučení, která povedou k získání zákazníků na novém trhu. V teoretické části práce je popsána konkurence, situační analýza a její metody zaměřené na analýzu konkurence. V praktické části jsou vybrané metody analýzy …viacAbstract:
The subject of the presented Bachelor's thesis titled "Competition Analysis" is the analysis of the RE/MAX Plus real estate agency market competitors. The purpose of the thesis is to create a solution for acquiring customers on the new market based on the analysis of the agency's competitive environment. The theoretical part is focused on the description of competitive entities and situational analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v16f7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
A Competitor Analysis for an Emerging Café in Zlín, Czech Republic
Pavlína Bujoková -
Strategic analysis of the company
Anastasia Kostrova -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Financial analysis of Atlas Copco Group
Thi Kieu Oanh Hoang -
Strategic analysis of the company Regiojet a.s.
Alexandra Danišková -
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
Michaela Brůhová -
Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.
Lucie JANIČATOVÁ -
Marketingový výzkum na realitním trhu
Lucie Kaňková