Lenka BIZOŇOVÁ

Diplomová práce

Vztah učebních úloh a obsahu výuky v přírodovědě

Relation of learning tasks and curriculum in primary science
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou, jaký je ve školní praxi vztah mezi volbou učebních úloh a obsahem výuky v přírodovědě. První kapitola seznamuje s cílem přírodovědného vzdělávání, pojmy gramotnost a přírodovědná gramotnost v jejich vzájemném vztahu a vysvětluje výchozí dokumenty pro vzdělávání v České republice ? Bílá kniha, Rámcový vzdělávací program. Druhá kapitola se soustředí na obsah přírodovědného …více
Abstract:
This thesis deals with the question of what is in school practice relationship between the choice of learning tasks and content of teaching in science. The first chapter introduces the aim of science education , the concepts of literacy and scientific literacy in their relationship and explains the underlying documents for education in Czech Republic - White Paper , Framework educational program. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BIZOŇOVÁ, Lenka. Vztah učebních úloh a obsahu výuky v přírodovědě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta