Bc. Tomáš Rabenseifner

Diplomová práce

Vývoj TV product placementu v ČR.

TV Product Placement Development in the Czech Republic.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vývojem televizního product placementu v České republice. Popisuje jeho vývoj od přijetí zákonných norem až do současnosti. Dává k dispozici informace k danému tématu získané hlavně od předních odborníků v této oblasti televizní reklamy, doplněné o data z odborné literatury. Jejím cílem je analýza vývoje televizního product placementu ve významných českých televizních stanicích …více
Abstract:
This master´s thesis deals with the TV Product Placement development in the Czech Republic. It describes the state of play from approval of relevant legislation up to the present. The thesis presents information on this topic obtained mainly from prominent experts in the television advertising area. The information has been completed by scientific literature data. The aim of this thesis is to analyse …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rabenseifner, Tomáš. Vývoj TV product placementu v ČR.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe