Arteterapeutické techniky pro práci s pocity u jedinců s poruchami chování a emocí – Bc. et Bc. Lucie Hájková
Bc. et Bc. Lucie Hájková
Diplomová práce
Arteterapeutické techniky pro práci s pocity u jedinců s poruchami chování a emocí
Art Therapy techniques for activities with individuals with emotional/behavioral problems and disorders
Anotace:
Práce je zaměřena na využití výtvarných činností s prvky arteterapie u jedinců s problémy a poruchami chování a emocí. Snaží se dokázat důležitost těchto činností a prokázat jejich velký výchovný potenciál. Teoretické části práce nabízejí úvod do teorie etopedie jako oboru s velkým důrazem na její cílovou skupinu a zařízení, ve kterých je realizována ústavní a ochranná výchova, zejména diagnostické …víceAbstract:
The thesis is focused on using the art activities with the elements of art therapy to work with the individuals with behavioral and emotional problems and disorders. Its goal is to prove the importance and significant pedagogical potential of such activities. The theoretical parts of the thesis presents an introduction to the theoretical background of the field of ethopedia, with special emphasis on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x2g9d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Ovčáčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Metody a techniky práce s jedinci s problémy v chování na 1. st. ZŠ Vysoký Chlumec - etická výchova
Hana Kubátová -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Vnímání klimatu školy: srovnání žáků s LMP a poruchami chování a žáků s LMP bez poruch chování
Hana KOČÍ -
Srovnání intervenčních přístupů a systému podpory u žáků s problémy a poruchami chování na druhém stupni ZŠ v České republice a ve Finsku
Alena Chládková