Mgr. Lukáš Gregor

Bakalářská práce

Jazyky pro programování shaderů

Shader Programming Languages
Anotace:
Práce slouží jako výukový materiál pro programování shaderů. Práce vysvětluje princip a možnosti shaderů a jejich použití na současném hardwaru. Součástí práce jsou i demonstrační příklady v jazyce C++, na kterých je vysvětlena práce se shadery v jazyku GLSL a princip vybraných grafických efektů.
Abstract:
This work introduces basic principles of shading languages. It explains how to write and run shader in GLSL, cg and HLSL languages. It also explains how to simulate various effects using shaders. Part of the work is a set of examples written in C++ and GLSL.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petr Medek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.