Jazyky pro programování shaderů – Mgr. Lukáš Gregor
Mgr. Lukáš Gregor
Bakalářská práce
Jazyky pro programování shaderů
Shader Programming Languages
Anotace:
Práce slouží jako výukový materiál pro programování shaderů. Práce vysvětluje princip a možnosti shaderů a jejich použití na současném hardwaru. Součástí práce jsou i demonstrační příklady v jazyce C++, na kterých je vysvětlena práce se shadery v jazyku GLSL a princip vybraných grafických efektů.Abstract:
This work introduces basic principles of shading languages. It explains how to write and run shader in GLSL, cg and HLSL languages. It also explains how to simulate various effects using shaders. Part of the work is a set of examples written in C++ and GLSL.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o7t06/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2009
- Vedoucí: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Medek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.