Michal Skala

Bakalářská práce

Vplyv stratifikačnej výrobkovej symboliky na spotrebné správanie

Vliv stratifikační výrobkové symboliky na spotřební chování
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na sledování vlivu výrobkové symboliky na spotřební chování. Cílem práce je ověřit jak výrobková symbolika ovlivňuje spotřební chování a jaké typy spotřebitelů z České a Slovenské republiky přikládají výrobkové symbolice velkou váhu. Teoretická část zahrnuje charakterizování motivací spotřebitelů a faktorů, které ovlivňují rozhodování spotřebitele. V praktické části …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on monitoring the influence of product symbolism on consumer behaviour. The aim of the work is to determine how product symbolism influences consumer behaviour and what types of consumers from the Czech and Slovak Republics ascribe significant importance to product symbolism. The theoretical part includes the characterization of consumer motivations and factors that …více
Abstract:
Táto bakalárska práca je zameraná na sledovanie vplyvu výrobkovej symboliky na spotrebné správanie. Cieľom práce je overiť ako výrobková symbolika ovplyvňuje spotrebné správanie a aké typy spotrebiteľov z Českej a Slovenskej republiky prikladajú výrobkovej symbolike veľkú váhu. Teoretická časť zahŕňa charakterizovanie motivácií spotrebiteľov a faktorov, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie spotrebiteľa. V …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80000

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma