Jan FALEŠNÍK

Bachelor's thesis

Analýza reklamní kampaně

Analysis of advertising campaign
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je provedení analýzy reklamní kampaně firmy RI Okna a.s. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky v oblasti reklamy a reklamní kampaně v závislosti na prostudovaní odborné literatury. Poté následuje kapitola věnovaná popisu a prezentaci konkrétní společnosti. Praktická část je zaměřena na analýzu reklamní kampaně společnosti i s hlediska nákladů a použitých médií. Další …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze an advertising campaign RI Okna a.s. Theoretical part deals with theoretical knowledge in the field of advertising and promotional campaigns based on the study of literature. Then follows a chapter devoted to the description and presentation of a particular company. The practical part focuses on the analysis of advertising campaign as well as the costs and the media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010
Identifier: 17845

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FALEŠNÍK, Jan. Analýza reklamní kampaně. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe