Bc. Tereza Formánková

Master's thesis

Změna spotřebitelského chování pomocí marketingových aktivit

Changing Consumer Behaviour Through Marketing Activities
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá změnou spotřebitelského chování za pomoci marketingových aktivit. Jednoduše řečeno záměr byl takový, aby si lidé uvědomili důležitost toho řešit své finance a začali v návaznosti s tím využívat služeb finančních poradců. K tomu sloužil také marketingový plán, ve kterém byly stanoveny postupy, jak zvýšit zájem lidí o tuto oblast. Zkoumalo se jaké důvody mají lidé k tomu, …more
Abstract:
The diploma thesis dealt with the change of consumer behavior with the help of marketing activities. Simply put, the intention was for people to realize the importance of dealing with their finances and to start using the services of financial advisors. A marketing plan was also used for this, in which procedures were set out to increase people's interest in this area. It examined what reasons people …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON