Bc. Tereza Formánková

Master's thesis

Změna spotřebitelského chování pomocí marketingových aktivit

Changing Consumer Behaviour Through Marketing Activities
Anotácia:
Diplomová práce se zaobírá změnou spotřebitelského chování za pomoci marketingových aktivit. Jednoduše řečeno záměr byl takový, aby si lidé uvědomili důležitost toho řešit své finance a začali v návaznosti s tím využívat služeb finančních poradců. K tomu sloužil také marketingový plán, ve kterém byly stanoveny postupy, jak zvýšit zájem lidí o tuto oblast. Zkoumalo se jaké důvody mají lidé k tomu, …viac
Abstract:
The diploma thesis dealt with the change of consumer behavior with the help of marketing activities. Simply put, the intention was for people to realize the importance of dealing with their finances and to start using the services of financial advisors. A marketing plan was also used for this, in which procedures were set out to increase people's interest in this area. It examined what reasons people …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON