Syntéza témat vybraných předmětů na ZŠ ve vztahu k učivu chemie 9. ročníku – Bc. Renáta Bugárová
Bc. Renáta Bugárová
Bakalářská práce
Syntéza témat vybraných předmětů na ZŠ ve vztahu k učivu chemie 9. ročníku
Synthesis of selected topics of the elementary school courses in relation to the 9th Grade of Chemistry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá syntézou témat vybraných předmětů na ZŠ ve vztahu k učivu chemie 9. ročníku. Uvádí dva „projekty“, které jsou vypracovány v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. „Projekty“ jsou zaměřeny na témata „Soli“ a „Alkany“ a jsou pouze teoretickými návrhy, prozatím ještě nebyly otestovány v reálné výuce. Součástí „projektů“ jsou podrobné podklady potřebné …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with synthesi sof selected topics of the elementary school courses in relation to the 9th Grade of Chemistry. The thesis introduces two projects undertaken in accordance with the Framework Curriculum for Primary Education. Projects focused on topics “Salts” and “Alkanes” are only theoretical suggestions, they were not tested in classes yet. Part of the projects are aids for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bjn8o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
- Vedoucí: Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Monika Bortlíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
The Present Perfect Tense as a Critical Issue in Teaching of English in the Lower Secondary School Curriculum
Nela ALTMAN -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Návrh a výroba trvalých preparátů a jejich využití ve výuce přírodopisu na základní škole
Daniela Handlířová -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Škola-bezpečné místo pro žáka a učitele (bezpečnostní audit školy)
Michaela Schnirchová -
Chovy vybraného hmyzu a jejich využití ve výuce přírodopisu na 2. stupni základní školy
Gabriela Čížová -
Přírodopis jako námět do hodin výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy
Natálie Dejlová