Specifika výuky německého jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Marcela Šedivá
Bc. Marcela Šedivá
Master's thesis
Specifika výuky německého jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Specifics of German language teaching for pupils with mild mental disabilities
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá specifiky výuky v německém jazyce u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole praktické, dále vyučovacími metodami, formami práce, didaktickými pomůckami, způsoby jakými jsou žáci motivováni, učebními strategiemi a učebními styly žáků. Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol. V první kapitole jsou shrnuta teoretická východiska mentálního postižení. V druhé kapitole …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the specifics of teaching the German language to pupils with mild intellectual disabilities at a primary school for students with mild intellectual disabilities. Further, it is focused on the teaching methods, different forms of work with these pupils, didactic aids, motivation, teaching strategies and learning styles. The diploma thesis consists of four chapters. In the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kukl6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Students' Motivation in English and German Learning - A Comparison
Vendula Dvořáková